Зміст
Вступ
Загальні відомості про ЗДО «Казка»БСР
Розділ І. Загальні положення
- Нормативно-правове забезпеченнядіяльності ЗДО
- Пріоритетні напрямки роботи закладу
- Тривалість навчального року
- Мережа груп
Розділ II. Інструменти забезпечення якості освіти
- Кадрове забезпечення
- Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності
- Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу
- Контроль якості освітнього процесу
- Моніторинг рівня професійної компетентності педагогів
- Моніторинг сформованості компетенцій дітей
Розділ ІІІ. Методична проблема та завдання педагогічного колективу на 2021-2022 н.р.
Розділ ІV. Програмно-методичне забезпечення освітньої програми
Розділ V. Особливості організації освітнього процесу
- Режим дня
- Планування освітнього процесу
- Види діяльності
- Форми організації освітнього процесу
- Навчальне навантаження
- Види і типи занять
- Інноваційна діяльність
Розділ VI. Результати освітньої діяльності
Показники компетентності дітей згідно Базового компонента дошкільної освіти
Розділ VІI. Модель випускника закладу дошкільної освіти
Розділ VІII. Основні показники реалізації освітньої програми
Очікування суспільства сьогодні насамперед пов’язаніз формуванням життєздатної, гнучкої, свідомої, творчої людини. Починати розв’язання цих проблем слід із дошкільного дитинства, оскільки саме в цей віковий період закладається фундамент оптимістичного світобачення, формуються уявлення дитини про свої права та обов’язки, про себе як представника певної статі, про себе – минулого – теперішнього – завтрашнього; засвоюються моральні правила і норми, розвивається довільна поведінка.
Згідно зі статтею 4 Закону України «Про дошкільну освіту» Бородянський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) комбінованого типу «Казка» спрямовує діяльність на забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб, формування моральних норм, набуття життєвого соціального досвіду. Для цього педагогічний колектив закладу використовує найкращі напрацювання педагогів України, інноваційні методики і технології, спираючись на народні традиції виховання.
Злагоджена робота колективу сприяла створенню власної освітньої програми на основі виявлених потреб педагогів та батьків вихованців, аналізу освітнього процесу, моніторингових досліджень, рівня розвитку дошкільників.
Вона розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 615 від 22.05.2012 року. В ній окреслені підходи до планування й організації закладом єдиного комплексу освітніх компонентів для набуття вихованцями відповідних компетенцій.
Освітня програма визначає:
- загальний обсяг навантаження та очікувані результати навчання (набуті компетентності);
- форми організації освітнього процесу;
- систему внутрішнього забезпечення якості освіти.
Зміст освітньої програми передбачає:
- формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності
дитини;
- виховання елементів природодоцільного світогляду, розвиток
позитивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля;
- утвердження емоційно-ціннісного ставлення до практичної та
духовної діяльності людини;
- розвиток потреби в реалізації власних творчих здібностей.
Мета і завдання освітньої програми розглянуті крізь призму Базового компонента дошкільної освіти. Це:
- створення інтегрованої освіти, що забезпечує рівні стартові можливості для повноцінного фізичного і психічного розвитку дітей як основи їх успішного навчання в школі;
- сформованість мінімально достатнього та необхідного рівня освітніх компетенцій дитини перших 6 (7) років життя;
- розвиток базових якостей особистості в різних видах діяльності в межах вікової компетентності дітей від 2 до 6 (7) років із поступовим ускладненням змістовної наповнюваності на кожному віковому етапі, а саме:
•розвитокособистості дитини, пріоритетність її інтересів, бажань і потреб;
•забезпечення гармонійного розвитку особистості дитини, її психічного і фізичного здоров’я;
•виховання ціннісного ставлення до природного і соціального довкілля, до самої себе;
•формування механізмів соціальної адаптації та творчого втілення в умовах життяу товаристві незнайомих дітей та дорослих;
•збагачення знань дитининеобхідною якісною інформацією;
•реалізація природного потенціалу, орієнтування на загальнолюдські і національні цінності.
Прогнозований результат освітньої програми
Припускається, що:
- кожному вихованцю будуть створені умови для повноцінного особистісного росту;
- буде забезпечено індивідуальний педагогічний і медико-соціальний супровід для кожної дитини;
- кожна сім’я отримає консультативну допомогу у вихованні і розвитку дітей, право участі і контролю освітнього процесу ЗДО, можливість вибору додаткових програм розвитку;
- якість сформованості ключових компетенцій буде сприяти успішному навчанню дитини в школі;
- кожному педагогу буде надана можливість для підвищення професійної майстерності;
- кваліфікація педагогів дозволить забезпечити сформованість ключових компетенцій дошкільника;
- буде подальший розвиток умов для успішного освоєння педагогічних технологій;
- буде забезпечена підтримка інноваційної діяльності.
Загальні відомості
про ЗДО «Казка» БСР
Повна назва закладу | Заклад дошкільної освіти(ясла-садок) комбінованоготипу«Казка» Бородянськоїселищної ради |
Код ЄДРПОУ | 21674843 |
Юридична адреса закладу | 78001, Київськаобл., Бучанський р-н, смт Бородянка, вул. Центральна , 264 б |
Електронна адреса | dnz.kazka@ukr.net |
Адреса сайту | |
ПІБ директора закладу | Герасименко Наталія Прокопівна |
Дата заснування закладу | 1979 рік |
Проектна потужність | 280 місць |
Площа земельної ділянки | 1,2 га |
Площабудівлі | 22,57 м2 |
Кількість груп | 11 груп: 2 групи дітей раннього віку 3 групи дітей молодшого дошкільного віку 3 групи дітей середнього дошкільного віку 3 групи дітей старшого дошкільного віку З них: логопедичних – 4 групи для дітей з ООП – 3 |
Мова навчання | Українська |
Режим роботи закладу | У закладі п’ятиденнийробочий тиждень Режим роботи закладу:800 – 1730 Режим роботи чергових груп: 630 – 1830 Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні. |
Годиниприйому директора
| Середа- 800 - 1200 П’ятниця- 800 - 1200 |
Загальні положення
- Нормативно-правове забезпечення діяльності ЗДО
Освітня діяльність у закладі дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році буде організована відповідно до:
- Закону України «Про освіту»;
- Закону України «Про дошкільну освіту»;
- Базового компонента дошкільної освіти в Україні;
- Положення (оновлене) про заклад дошкільної освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2021 р. ;
- Статуту закладу;
- Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затвердженої наказом МОН України від 16.06.2015 р. №641);
- Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 р. №234);
- Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності, затвердженого наказом МОН України від 20.04.2015 р. №446;
- Листа МОН від 27.09.2010 р. №1/9-666 «Про організацію роботи з дітьми п’ятирічного віку»;
- Листа МОН «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році»;
- Листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.07.2010 р. №1, 4/18-3082 «Про організовану і самостійну діяльність дітей дошкільних навчальних закладах»;
- Листа МОН "Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади" від 04.10.2007 р. № 1/9-583;
- Листа МОН «Про переліки навчальної літератури, рекомендованої МОН України для використання у закладах освіти у 2021/2022 навчальному році»;
- Інструкції з організації харчування дітей у ДНЗ, лист МОН «Про здійснення контролю за організацією харчування дітей у дошкільних навчальних закладах від 23.05.12 р. № 1/ 9 – 396;
-Постанова КМУ від 24.03.2021 р. №305 «Про затвердження норм таПорядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладахоздоровлення та відпочинку»;
- Інструктивно-методичних рекомендацій «Організація роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти» (Додаток до листа МОН від 14.02. 2019 № 1/11-1491);
- Інструктивно-методичних рекомендацій «Організація фізкультурно- оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах» №1/9-456 від 02.09.16 р.;
-Інструктивно-методичних рекомендацій «Про організаціюнаціонально – патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах» (Додаток до листа МОН від 25.07. 2016 № 1-9/396);
- Наказу МОН від 19.12.2017 № 1633 «Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти»;
- рішення сесії Бородянської селищної ради від24.12.2020 «Про встановлення батьківської плати за харчування дітей в закладах дошкільної освіти Бородянської селищної ради»;
- розпорядчих документів Бородянської селищної ради;
- Сситема управління безпечністю харчових продуктів «НАССР», затверджених наказом Міністерства аграрної політики від 01.10.2012 р. № 590
- інших нормативно-правових документів в сфері освіти.
- Пріоритетні напрямки роботи закладу
Пріоритетний напрямок роботи закладу:гуманітарно - естетичний.
- Тривалість навчального року
Навчальний рік у закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року, оздоровчий період – з 1 червня по 31 серпня.
Загальна тривалість канікул, під час яких організовані навчальні заняття з вихованцями не проводяться, складає 117 днів:
- осінні – 5 календарних днів;
-зимові – 10 календарних днів;
- весняні – 10 календарних днів;
- літні– 92 календарні дні (з 01.06. по 31. 08.2022р.).
Під час канікул з дітими проводиться фізкультурно – оздоровча і художньо – естетична робота.
Вересень – адаптаційний період для дітей груп раннього та молодшого дошкільного віку.
- Мережа груп
- 2021-2022 навчальному році функціонуватиме 11 груп:
Група (№, назва) | Вік | Спеціальні групи | Кількість дітей за списком |
№1 «Вишеньки» | середній | логопедична | 21 |
№3 «Кораблик» | середній | логопедична | 24 |
№4 «Дюймовочка» | ранній | заг.розвитку | 21 |
№5 «Світлячок» | ранній | заг. розвитку | 20 |
№6 «Ведмедики» | молодша | інклюзивна | 17 |
№7 «Веселка» | старша | інклюзивна | 25 |
№8 «Журавлики» | молодша | заг. розвитку | 24 |
№9 «Капітошка» | старша | інклюзивна | 28 |
№10 «Дзвіночки» | старша | логопедична | 27 |
№11«Барвінок» | молодша | заг.розвит | 24 |
№12 «Сонечко» | середній | логопедична | 30 |
Всього | 261 |
Розділ II.
Інструменти забезпечення якості освіти
- Кадрове забезпечення
Заклад дошкільної освіти повністю укомплектований педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом.
Загальна кількість працівників складає 55 осіб, з них – 32 педагогічні працівники, 2 - медичні працівники, та 21 особа обслуговуючого персоналу.
Якісний склад педпрацівників
Посада | Категорія | Пед. | ||||
Спеціаліст | Спеціаліст | Спеціаліст | Спеціаліст | Без | звання | |
вищої | І категорії | ІІ категорії | категорії | |||
категорії | ||||||
Директор | 1 | |||||
Вихователь-методист | 1 | |||||
Вчитель-логопед | 2 | 1 | 1 | |||
Практичн. психолог | 1 | 1 | ||||
Інструктор зфіз-ри | 2 | |||||
Музичнийкерівник | 1 | 1 | 1 | |||
Вихователь | 4 | 3 | 1 | 12 | ||
Асистент вихователя | 2 | 1 | ||||
Всього | 8 | 4 | 2 | 17 | 2 | 3 |
Згідно з перспективним планом проходження атестації у 2022 році заплановано атестувати 5 педагогів: вихователів – 2, вчителі – логопеди – 2, керівник музичний- 1.
Відповідно до перспективного плану проходження курсів підвищення кваліфікації протягом 2021-2022 н.р. буде направлено на курси при КЗКОР «КОІПОПК» 6 педагогів.
- Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності
Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності ЗДО перебуває на достатньому рівні, чому сприяє систематична робота у цьому напрямку адміністрації закладу. Усі приміщення ЗДО відповідають санітарно-гігієнічним нормативам та сучасним вимогам. Проте, є потреба у проведенні таких робіт із забезпечення пожежної безпеки як: встановлення пожежної сигналізації, блискавко захисту, проведення обробки дерев’яних конструкцій на даху, придбання 20 вогнегасників.
Освітнє середовище закладу наповнене відповідно до «Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти», затвердженого наказом МОН від 19.12.2017 р. № 1633. Безпечність умов у закладі створено відповідно до вимог листа МОН України від 14.02.2019 р. № 1/11-1491 «Щодо організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти».
У групах є технічні засоби навчання, сучасне розвивальне та ігрове обладнання. До послуг дітей цікаві навчально-розвивальні посібники та іграшки, які розміщені в ігрових осередках і створюють умови для розвитку творчої та пізнавальної активності дошкільників.
Для задоволення потреб художньо-естетичного напрямку освітньої діяльності придбані різні види театру: ляльковий, пальчиковий, тіньовий, настільний.
Педагоги мають можливість користуватися сучасними технічними засобами навчання:комп’ютерами та ноубуками з підключенням до інтернет мережі, Wi-Fi, музичними центрами, принтерами, ксероксами та сканерами, мультимедійною дошкою.
Для здійснення завдань художньо – естетичного розвитку у закладі наявна музична зала. В ній є сучасні технічні засоби навчання: музичний центр, блдютуз – колонка, проектор, екран, мікрофони, синтезатор, піаніно, дитячі музичні інструменти, створена фонотека.
Для реалізації завдань фізичного розвитку дітей у вивільненому приміщенні групи облаштована спортивна зала, яка забезпечена спортивним інвентарем та обладнанням. Окрім того, у кожній групі створені і наповнені необхідним обладнанням та атрибутами для рухливих ігор центри рухової активності.
Структура предметно-просторового середовища закладу
Назва центру локації | Куточки, які утворюють центр | Наявність куточків у групах для дітей різного віку | |||
3-й рік життя | 4-й рік життя | 5-й рік життя | 6-й рік життя | ||
Пізнавально інтелектуальний центр | Куточок сенсорного виховання | ||||
Куточок маніпулятивної діяльності | |||||
Куточок логіко – математичного розвитку | |||||
Національний куточок | |||||
Куточок природи | |||||
Фізкультурно – оздоровчий центр | Куточок фізичного виховання | ||||
Куточок безпеки життєдіяльності | |||||
Ігровий центр | Куточок сюжетно -рольових ігор | ||||
Куточок конструктивно – будівельних ігор | |||||
Художньо – естетичний центр | Куточок образотворчості | ||||
Куточок музичного виховання | |||||
Мовленнєвий центр | Мовленнєвий куточок | ||||
Куточок книги | |||||
Театральний куточок | |||||
Центр самоорганізації | Куточок чергових | ||||
Куточок усамітнення | |||||
Куточок праці |
Психологічна служба у закладі послуговується належно обладнаними двома кабінетами: для проведення організаційно – методичної і консультаційної роботи та здійснення корекційно – розвиткової, діагностичної,профілактичної роботи з дітьми.
Корекційні заняття з дітьмилогопедичних груп та дітей з ООП здійснюються у двох логопедичних кабінетах.
- Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу
Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу у закладі здійснюватиметься відповідно до вимог Листа МОН «Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2021 - 2022 навчальному році».
Центром методичної роботи в закладі є методичний кабінет, який обладнано та забезпечено вдповідно до Положення про методичний кабінет у дошкільному навчальному закладі. В ньому створені умови для підвищення професійного рівня та самоосвіти педагогів. Вони мають можливість знайомитися з періодичною пресою, фаховими виданнями як в паперовому, так і в електронному вигляді. Для реалізації змісту програми та з метою підвищення методичного і освітнього рівня педагогів, підвищення їх фахової підготовки, придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, сформований каталог педагогічного досвіду та інноваційних технологій, поповнено книжковий фонд кабінету, що дає можливість педагогам ознайомитися з сучасними педагогічними технологіями, авторськими наробками і використовувати їх в роботі з дітьми. Постійно виписуються основні та спеціальні періодичні видання: «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Джміль», «Практика управління закладом освіти», «Вихователь-методист», «Методична скарбничка вихователя», «Медична сестра дошкільного закладу», «Практичний психолог: дитячий садок», «Психолог дошкілля», «Логопед».
- Контроль якості освітнього процесу
Графік контролю за станом освітнього процессу
№ | Тема контролю | Дата | Відповід. | Форма проведення | Форма узагальн. |
1 | Готовність груп до нового навчального року. | Серпень | Директор, вих.-метод | Тематичний контроль | Довідка до педради |
2 | Ведення ділової документації. | Вересень Березень | Директор, вих.-метод | Оглядово- оперативний | Інформація до наради |
3 | Стан фізкультурно –оздоровчої роботи в дошкільних групах | Жовтень – листоп. | Директор, вих.-метод | Тематичний контроль | Довідка до педради. |
11
4 | Виконання рішень засідання педагогічної ради. | Листопад Лютий Травень | Директор, вих.-метод | Оглядово- оперативний | Інформація до педради |
5 | Формування мовленнєвої компетентності дошкільників. | Лютий | Директор, вих.-метод | Тематичний контроль | Довідка до педради |
6 | Виховання культурно –гігієнічних навичок у групах раннього віку. | Листопад | Директор, вих.-метод., психолог, м/сестра | Тематичний контроль | Довідка до педради |
7 | Виконання інструкції з організації харчування дітей | Раз/ квартал | Директор, вих.-метод., м/сестра | Оглядово- оперативний | Інформація до наради |
8 | Стан організації роботи щодо підготовки дітей старшого дошкільного віку до шкільного життя. | Раз/ квартал | Директор, вих.-метод. | Оглядово- оперативний | Інформація до наради |
9 | Виконання Інструкції з дотримання вимог з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі (Додаток до листа МОН від 14.02.2019 р. №1/11-1491). | Раз/ квартал | Директор, вих.-метод., завгосп, м/сестра | Оглядово- оперативний | Інформація до наради |
10 | Вивчення роботи педагогів, які атестуються. | Листопад - лютий | Директор, вих.-метод | Комплексний контроль | Довідка, наказ |
11 | Оснащення та готовність груп до літнього оздоровчого періоду. | Травень | Директор, вих.-метод., завгосп, м/сестра | Оглядово- оперативний | До наказу |
5. Моніторинг рівня професійної компетентності педагогів
Оцінювання рівня педагогічної майстерності педагогів здійснюється за модульно-критеріальною моделлю шляхом опитувань, тестувань, анкетувань та спостережень за якістю організації освітнього процесу.
№ | Заходи | Мета | Термін виконан. |
1. | Анкетування, тестування педагогів | Отримання різноманітного емпіричного матеріалу про необхідні аспекти діяльності педагогів | За потребою протягом року |
2. | Педагогічна діагностика професійної діяльності педагогів. | Визначення рівня професійної компетентності педагогів, які атестуються | Жовтень-березень |
3. | Педагогічний аналіз діяльності ЗДО за навчальний рік | Виявлення недоліків та прогнозування вирішення проблем | Травень, серпень |
- Моніторинг рівня сформованості компетенцій дітей
Мета моніторингу - виявлення ступеня відповідності результатів діяльності закладу стандартам і вимогам дошкільної освіти.
Завдання моніторингу :
• постійно спостерігати за динамікою розвитку ЗДО, своєчасно виявляти
зміни і ті фактори, які викликають ці зміни;
• здійснювати тактичне і стратегічне прогнозування розвитку найважливіших
процесів у дошкільному навчальному закладі;
•підвищувати мотивацію педагогів щодо забезпечення якості освітніх послуг;
• залучати батьківську громадськість в процес поліпшення якості освіти ЗДО.
Діагностування проводитиметься за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти. Інструментарій для діагностування розроблено на основі методичного посібника «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти» / за заг. ред. Т.В. Киричук, О.М. Кулик, Н.М. Шаповал. – Тернопіль: Мандрівець, 2016 р.
Оцінювання рівня сформованості компетенцій дітей дошкільного віку здійснюватиметься вихователями за участі вихователя-методиста, практичного психолога.
Діагностування у мовних групах проводитиметься вчителями-логопедами тричі на рік.
Діагностування в інклюзивних групах - Командою психолого –педагогічного супроводу.
№ | Заходи | Мета | Термін виконан. |
1. | Психолого - педагогічна діагностика(обстеження) особливості розвитку дітей | Вивчення рівня розвитку дітей у різних сферах життєдіяльності за освітніми лініями у групах загального розвитку та інклюзивних | Вересень, травень |
Визначення рівня шкільної зрілості в старших групах | II половина квітня | ||
2. | Моніторинг стану мовленнєвого розвитку | Оформленнявихователями відомостей про стан звуковимови дітей дошкільного віку | Вересень-жовтень, січень |
Обстеження мовлення дітей вчителями логопедами | Вересень, січень, травень | ||
3. | Проведення підсумкових занять, індивідуальних бесід з дошкільниками | Визначення рівня розвитку дітей, їх обізнаності у сферах життєдіяльності, визначення проміжних результатів. | 1 раз на квартал |
4. | Моніторинг рівня розвитку дитини з ООП | Діагностика навчальних досягнень, особистісних якостей та фізичного розвитку. | Щомісячно, двічі на рік |
5. | Аналіз планів освітньої роботи з дітьми | Виявлення стану виконання державних вимог дошкільної освіти | щомісячно |
Моніторинг стану захворюваності дітей та відвідування ЗДО | Визначення індексу здоров'я дошкільників | 1 раз на місяць, 1 раз на квартал, на кінець року | |
7. | Моніторинг фізичного розвитку дітей | Виявлення моторної щільності занять з фізичної культури | 1 раз на квартал |
Відстеження змін в антропометричних даних: - ранній вік; - дошкільний вік | 1 раз на місяць, 1 раз на квартал |
Розділ ІІI.
Методична проблема та основні завдання педагогічного колективу на 2021-2022 н.р.
У 2021-2022 н. р.робота педагогічного колективу буде спрямована на реалізацію методично – наукової проблеми,яка полягає в забезпеченні умов для створення професійно – особистісної зони успіху кожного педагога, підвищенні рівня мотивації до активної творчої діяльності, ознайомленні з новітніми досягненнями педагогічної і психологічної науки, новинкамиметодик і технологій дошкільної освіти.
Основні напрямки роботи педагогічного колективу:
- Забезпечення умов для фізичного розвитку дошкільників та зміцнення їх здоров’я.
- Формування комунікативно – мовленнєвих навичок – шлях до успішного входження в соціум.
- Виховання патріотичних та морально – етичнихпочуттів як основи духовно багатої особистості.
Відповідно до Інструктивно-методичних рекомендацій «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2020/2021 н.р.», на основі аналізу роботи за рік з урахуванням виявлених проблем і потреб закладу освітній процес спрямовуватиметься на вирішення таких завдань:
- Зміцнення здоров’я та забезпечення безпеки життєдіяльності дітей.
- Створення сучасного освітнього простору в закладі дошкільної освіти як гаранту готовності дошкільника до умов Нової української школи.
- Активізація мовленнєво – комунікативної діяльності дошкільників.
- Виховання патріотичних почуттів та збереження національних традицій.
- Підвищення компетентності та професійної майстерності педагогів через удосконалення якості методичного супроводу.
Завдання оздоровчого періоду:
- Формування високої опірності організму дітей різним захворюванням.
- Створення умов, що забезпечують охорону життя і здоров'я дітей.
- Виховання стійкого інтересу дитинидо активної рухової діяльності.
- Закріплення, уточнення, розширення запасу набутих упродовж навчального року знань.
- Забезпечення позитивного емоційного стану дитини.
З повним змістом освітньої програми ви можете ознайомитися за посиланням