Як відомо, гра – провідна діяльність дитини дошкільного віку а значить, один із пріоритетних засобів різностороннього її розвитку, саме в грі малюк пізнає довкілля, набуває певних практичних навичок та вмінь, отримує знання способів поведінки, норм та етикету спілкування і реалізовує свої здібності.
Грі як розвивальному, виховному і навчальному засобу була присвячена педагогічна рада, яка відбулася 29.11.2018 року.
Після аналізу стану ігрової діяльності в закладі який зробила вихователь-методист Тетяна Тесленко, педагоги активно включились в обговорення. Використовуючи проекційний екран, цікаві комунікативні ігри, продемонструвала вчитель-логопед Олена Матвєєва, запропонувавши колегам захоплюючу практичну роботу. Фізінструктор А.Поліщук довела важливість рухливих ігор у формуванніосновних фізичних якостей та рухових умінь дитини – дошкільника. Педагоги презентували ігровий змістовний матеріал, представлений на виставку. Заслуговують на увагу естетичнооформленілепбукинатемупірроку,виготовленівихователем
Т. Овдієнко,вчителями-логопедами С. Павловською та О. Матвєєвою - з розвитку мовлення; яскраві дидактичні ігри-завдання на тканині для розвитку дрібної моторики тасенсорнихпонять дітейранньоговікупоказали
Н. Мудрак та С. Буряк.Різнівиди бізібордів на екрані та свій, виготовлений власноруч, представили вихователь С. Навальна та асистент вихователя
І. Васількова, а Аліна Поліщук - виготовлену картотеку рухливих ігор. Погратися в музично-дидактичні ігри запропонували музичні керівники С.Жур та І.Іваненко.
Педрада пройшла в атмосфері позитиву, адже практичний психолог Л.Халюк перед початком провелавправу-налаштування, яка сприяла підвищенню самооцінки кожного та активізувала участь кожного в робот.
«Так!» - новим формам проведення педагогічної ради !!!