З метою організації співпраці педагогів і родин у подоланні порушень мовлення, гармонізації психоемоційного стану дітей вчитель-логопед Ліна Остринська та практичний психолог Лариса Халюк організували для батьків
зустріч у формі тренінгового заняття, на якій вони мали змогу практично ознайомитись з різноманітними формами роботи, щоб надалі використовувати їх вдома зі своїми дітьми. Так, з батьками були проведені комунікативні ігри, артикуляційні вправи з елементами біоенергопластики, завдання на розвиток логіки, уяви та фантазії, швидкості реакції, дикції. Також на зустрічі учасники обговорили питання надмірної захопленості дітьми гаджетами, що має негативний вплив на розвиток мовлення та психічних процесів. Невеликий експеримент, проведений логопедом з дітьми в садочку, показав батькам, що все ж їх дітям цікавіше живе спілкування, спільна праця з батьками, аніж гаджети. В дружній, теплій атмосфері дійшли до висновку, що лише в тісній співпраці можна досягти бажаного результату.