Надзвичайно актуальною в умовах сьогодення є спроможність розвивати психологічну стійкість – резильєнтність. Адже кожен з нас потребує психологічної підтримки, здатності проходити крізь складні життєві випробування, зберігаючи при цьому психічне здоров’я та особистісну цілісність. Зокрема, психологічна стійкість та комфортна взаємодія важлива між учасниками освітнього процесу.
Тому, в межах освітнього вектору «Ментальне здоров’я – нейромережа Київщини» практичним психологом – методистом Бородянського ЗДО «Казка» Ларисою Халюк 13 та 19 березня для педагогів були проведені заняття - тренінги з проблеми «Резильєнтні групи – формуємо життєву стійкість дошкільнят».
Учасники у форматі бесіди та перегляду презентації обговорили поняття та визначення резильєнтності як здатності відновлюватися навіть в умовах найскладніших життєвих обставин. Познайомились з необхідними інструментами та навичками для формування стресостійкості, які сприятимуть атмосфері емоційного відновлення, почуттю безпеки та психоемоційного комфорту.
Також були надані матеріали для подальшого використання у роботі з дошкільниками та пам’ятки про захист свого метального здоров’я і турботу про себе.