Звіт директора Бородянського закладу дошкільної освіти (ясел – садка) комбінованого типу «Казка» за 2024 – 2025 н. р.
Шановні колеги, батьки!
2024/2025 навчальний рік в закладі дошкільної освіти розпочався з 01 вересня 2024 року.
Освітній процес забезпечували 25 педагогів з них:
- 16 – з вищою педагогічно освітою;
- 9 – з неповною вищою освітою.
10педагогів мають вищу кваліфікаційну категорію, що становить 40%
2педагоги мають І кваліфікаційну категорію, що становить 8%
3 педагоги мають ІІ кваліфікаційну категорію, що становить 12%
10 педагогів мають кваліфікаційну категорію спеціаліст, що становить 40%
У порівнянні з попереднім навчальним роком відбулись значні зміни у педагогічному складі педагогічних працівників. Протягом року звільнилось за власним бажанням 7 педагогів. Тому збільшилось педагогічне навантаження вихователів, які працювали на 1,5 ставки. У зв’язку з відсутністю спеціалістів не вдалось протягом року заповнити вакантні ставки асистента вихователя, а тому вся робота з дітьми з особливими освітніми потребами, виконання планів індивідуального розвиткудітей даної категорії лягла на плечі вихователів груп.
Технічним персоналом заклад дошкільної освіти забезпечений повністю.
У 2024/2025 році заклад дошкільної освіти відвідували 178 дітей, функціонувало 11 вікових груп:
2 групи раннього віку (25 дітей)
9 груп дошкільного (153 дітей)
Працювали 4 логопедичні групи (55 осіб), 3 групи для дітей з особливими освітніми потребами (11 осіб) та 4 групи для дітей загального розвитку (112 осіб).
Свою діяльність та діяльність педагогічного колективу
у 2024-2025 навчальному році спрямовувала на виконання Закону України «Про
дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, Базового
компоненту дошкільної освіти, Статуту закладу, Колективного трудового договору
на 2024 – 2029 роки, освітньої програми закладу дошкільної освіти на 2024-2025
рік, програми «Дитина» та річного плану роботи закладу дошкільної освіти на 2024 – 2025 навчальний
рік.
Протягом року вела записи дітей до електронної черги. Станом на 01.06.2025 року у черзі на влаштування у дошкільний навчальний заклад перебуває 104 дитини
Вдалось охопити дошкільною освітою всіх дітей 5-річного віку, які територіально закріплені за закладом дошкільної освіти. Сподіваюсь, що до початку навчального року зможемо укомплектувати групи дітьми раннього віку.
Тримала на постійному контролі питання адаптації до умов
закладу новоприбулих дітей. З цією метою влітку були проведені збори для
батьків новоприбулих дітей, проводила спостереження в групах, при потребі
надавала консультативну допомогу вихователям та батькам.
До початку навчального року організувала роботущодо обстеження фахівцями Бородянського інклюзивно-ресурсного центру дітей з особливими освітніми потребами. Дляїї організації наказом директора в закладі створена психолого –педагогічна комісія, проведена робота щодо складання індивідуальних програм розвитку дитини, в яких чітко виписані потреби дітей відповідної категорії та передбачувані результати їх навчання та розвитку,визначено фахівців та спеціалістів для роботи з даною категорією дітей.
Протягом року проведено 9 засідань команди психолого – педагогічного супроводу,доучасті в яких залучалисьспеціалісти Бородянського інклюзивно – ресурсного центру та батьки. Представниками центру забезпечено огляд дітей для зарахування у логопедичні групи.
Всі групи закладу, у тому числі і інклюзивні, до початку навчального року були забезпечені необхідним матеріалом для виконання вимог програми, організації життєдіяльності дітей як за рахунок матеріалу, виготовленого педагогічними працівниками власноруч,так і придбаного за допомоги волонтерів. Завдяки спонсорам, волонтерам у 2024/2025 н.р.поновленоматеріально – технічне обладнання та розвивально-ігрове середовище груп.
В минулому навчальному році проведена значна робота щодо зміцнення матеріально-технічної бази закладу.
У період з листопада 2024 року до квітня 2025 року ЮНІСЕФ провів капітальний ремонт окремих приміщень закладу дошкільної освіти. Відремонтовані:
- спортивна зала;
- ресурсна кімната;
- групова кімнатагрупи «Дюймовочка»;
- 4 туалетні кімнати в групах «Веселка», «Світлячок», «Дюймовочка», в спортивній залі.
У відремонтованих приміщеннях встановлена примусова вентиляція. Замінено електромережу та світильники в усіх 11 групових та спальних приміщеннях, роздягальнях, туалетних кімнатах. В кожній групі установлений електричний щиток, замінено 2 щитові в коридорах.
У період з 24.12.2024 по 10.01.2025 фірмою «Зелена енергія»в закладі дошкільної освіти встановлено сонячні панелі.
Важливою ділянкою роботи керівника є управлінська діяльність. За період з 01.09.2024 по 01.06.2025 р. мною підготовлено та видано 100 наказів з різних напрямків діяльності закладу, зокрема з
- з адміністративно-господарських питань – 16;
- з кадрових питань 72;
- з основної діяльності -7
- з руху дітей - 5.
Здійснювала систематичний контроль та керівництво методичною роботою в дошкільному навчальному закладі, яка була спрямована на виконання основних завдань, поставлених перед педагогічним колективом, а саме:
-створення максимально безпечних умов для вихованців закладу в період воєнного стану;
-формування соціально – громадянської компетенції дітей дошкільного віку, виховання патріотичних почуттів;
-розвиток мовленнєвих активностей у дітей дошкільного віку у різних формах та видах діяльності;
-виховання у дошкільників ціннісного ставлення до природи.
Дані цільові пріоритети реалізовувалися в різних формах і методах роботи педагогічного колективу.
Велику увагу приділяла підвищенню теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів.Забезпечила проходження педагогами курсової перепідготовки згідно перспективного плану та їх участь у роботі методичного формування дошкільних закладів громади.
Як голова атестаційної комісії І рівня забезпечила проходження атестації педагогічних працівників.
У минулому навчальному році успішно пройшли атестацію іпідвищили свій професійний рівень вісім педагогів: три з них (вихователі Олена Титенко, Марія Павліченко, практичний психолог Лариса Халюк) атестувалися на відповідність раніше присвоєній вищій кваліфікаційній категорії, двом педагогам (вихователю Анні Ширяєвій та Марії Мацур) присвоєно вищу кваліфікаційну категорію, один педагог (вихователь Тетяна Іванова) атестувався на присвоєння I кваліфікаційної категорії і два – на присвоєння II кваліфікаційної категорії (вихователі Раїса Архипенко і Ольга Таранець). В ході атестації проводила комплексне вивчення роботи педагогів, які атестувались, здійснювала тематичне вивчення питань, винесених на педагогічні ради з написанням відповідних довідок та виданням наказів.
Створювала умови для самостійної освіти педагогів. Вонибрали участь в онлайн – курсах тавебінарах, запропонованих різними джерелами, зокрема, інститутом модернізації змісту освіти. Відповідні заняття пройшли: вчитель – логопед Ліна Гирман, вихователь Тетяна Іванова, практичний психолог Лариса Халюк;в ході підвищення кваліфікації опрацювали онлайн різні навчальні модулі з організації безпечного, розвивального, інклюзивного середовища вчителі – логопеди Олена Матвєєва та Світлана Павловська. Активно долучилися всі педагоги закладу до перегляду Всеукраїнського онлайн – форуму «Інклюзія: життя без бар’єрів».
Вихователі закладу брали активну участь у проведенні методичних формувань, присвячених темі нетрадиційних технік в образотворчості.
З метою вивчення та поширення досвіду колег протягом навчального року було сплановано та організовано проведення ряду відкритих заходів: заняття з ознайомлення з природним довкіллям (вихователь Олена Титенко), заняття - семінар з нетрадиційних технік в образотворчості для вихователів дошкільних закладів громади (вихователь Марія Павліченко), святкове дійство до Дня святого Миколая (вихователь Марія Мацур), заняття – квест «Пригоди гарбуза» (вчитель – логопед Ольга Таранець), спортивна розвага з безпеки життєдіяльності про важливість знаньправил дорожнього руху (інструктор з фізичного виховання Аліна Поліщук).
Враховуючи важливість в даний час роботі психологічної служби, практичним психологом Ларисою Халюк проведено тренінгове заняття «Щасливо там живеться, де злагода ведеться або тімбілдінг – ресурс згуртованого колективу».
Протягом навчального року проводила комплексне вивчення роботи педагогіву зв’язку з атестацією та здійснювала тематичневивчення питань, винесених на педагогічні ради, написанням відповідних довідок.
Проведено педагогічні ради, з них дві - тематичні з проблем: «Формування екологічних знань дітей дошкільного віку згідно програмових вимог» та«Організація роботи змовленнєвого розвитку дітей». До кожної педагогічної ради організовувала перегляд навчальної діяльності у різних вікових групах.
З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності проводила консультування педагогів відповідно до плану та індивідуально за потреби, оперативний та інші види контролю:
- за дотриманням режиму дня
- змістом та якістю планування,
- проведенням ранкової гімнастики тощо.
У цьому році педагоги закладу брали участь у проведенні уроку доброти «Щаслива лапа». Заняття з дітьми старшої групи цікаво провела вихователь Марія Мацур. Під керівництвом музичного керівника Катерини Головій проведено флешмобдо Всесоюзного дня вишиванки.
Усвідомлюючи,щосьогодніуправлінець має орієнтуватися в інноваційних технологіях, сучасних формах роботи, я особисто намагаюся використовувати всі доступні ресурси для цього. Систематично протягом року підвищувала свою компетентність з управлінської діяльності та удосконалювала знання з різних напрямків дошкільної освіти шляхом участі у вебінарах, семінарах – практикумах з різних актуальних питань.
Велику увагу приділяла питанням безпеки життєдіяльності учасників освітньо-виховного процесу. Мною підготовлено та видано ряд наказів на забезпечення безпеки перебування дітей та особового складу в закладі. Періодично проводила планові та позапланові інструктажі з охорони праці та пожежної безпеки, профілактичну роботу щодо попередження травматизму та заходицивільної безпеки. Забезпечиланавчання вихователя-методиста Тесленко Тетяни Миколаївни з цивільної оборони. Протягом рокув закладі проведено два Тижні безпеки життєдіяльності: в жовтні та квітні.
Вживала заходи щодо обмеження доступу на територію та в приміщення сторонніх осіб. Регулярно проводила в складі комісії огляд території на виявлення підозрілих предметів, які можуть становити загрозу життю та здоров’ю дітей та дорослих.
Протягом року організовувала заходи, спрямовані на запобігання дитячого травматизму. Щомісяця в усіх вікових групах планувалась та проводилась робота з безпеки життєдіяльності та зміцнення здоров’я вихованців відповідно до тем: «Сам у дома», «Небезпека на дорогах», «Вогонь-друг, вогонь – ворог», «Предмети навколо нас» і інші.
Важливою складовою в діяльностікерівника закладу дошкільної освіти є співпраця з батьками. Протягом року тримала постійний зв'язок з батьківським активом груп. Безпосередньо брала участь у батьківських зборах кожної групи. Проводила засідання батьківського комітету, на яких обговорювались першочергові питання закладу.
Батьками надана фінансова допомога для потреб закладу. Статті витрат ви бачите на екрані. Надавала систематичну консультативну допомогу батькам з різних напрямків освітньо-виховного процесу. Важливі моменти, події з життя закладу дошкільної освіти висвітлювали на сайті закладу та фейсбуці.
Створюю умови для залучення дітей до гурткової роботи. У 2024/2025 н.р на базі закладу працювало 3 гуртки:
- художньо-естетичного напрямку (керівник Лариса Халюк)
- хореографії (Катерина Головій);
- спортивно – оздоровчого напряму – степ - аеробіка (Аліна Пастернак).
До участі в гуртковій роботі у минулому навчальному році було залучено біля 70 дітей дошкільного віку. При формуванні груп враховувались інтереси та бажання дітей та батьків. Ефективність гурткової роботи була продемонстрованапід час різноманітних свят та виставках дитячої творчості.
Цьогоріч до школи випущено 47 вихованців. Підсумки роботи дають змогу
вважати, що випускники дошкільного закладу в більшості на достатньому рівні
оволоділи вимогами програми, демонструють фізичну, морально- вольову готовність
до навчання в школі.
Під постійним, моїм контролем знаходились питання організації харчування дітей в закладі. Цього року особливихпроблем в його організації не було. Регулярно постачались продукти харчування належної якості відповідно до заявок.Спостерігались окремі проблеми в організації харчування під час тривог. До проблем в організації харчування з розумінням ставились працівники харчоблоку та обслуговуючий персонал закладу. Як керівник щомісяця проводила аналіз та корекцію виконання норм харчування. Середній відсоток їх виконання у минулому навчальному році на рівні 83%. Адміністрація закладу робить все можливе, щоб діти отримували якісне, калорійне, збалансоване харчування.
Всі діти, які відвідують заклад, охоплені 3-х разовим харчуванням.
Пільгові категорії, які харчуються безкоштовно:
- УБД -11 дітей;
- ЗСУ – 20 дітей;
- ВПО- 24 дитини;
- Статус дитина війни – 91 дітей;
- діти інваліди 2 дітей;
- діти ООП – 11 дітей
Всього дітей пільгових категорій, які харчувались в закладі на безоплатній основі – 159 осіб.
Ще 14 дітей з багатодітних сімей сплачували 50% вартості харчування.
Вартість харчування дітей раннього віку становила – 65,00 грн в день;
дітей дошкільного віку -83,00 грн. в день.
Шановні присутні! Не зважаючи на умови воєнного стану трудовий колектив закладу іособисто я. як керівник, робимо все, щоб радісно проживали такий прекрасний і відповідальний період у житті кожної дитини як дитинство наші вихованці. Щоб були задоволені нашою роботою і ви, батьки.Чого хочеться і нам і вам сьогодні найбільше - найшвидшого миру і перемоги. Дякуємо нашим військовим, які наближають мир і перемогу, а ми в міру своїх можливостей будемо допомагати їм у цьому.
Дякую за увагу!
http://kazka.net.ua/web/files/file_68643e0fb74b1.p...
http://kazka.net.ua/web/files/file_686441f1ef088.p... |