ПЛАН РОБОТИ БОРОДЯНСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ /ЯСЕЛ – САДКА/ КОМБІНОВАНОГО ТИПУ «КАЗКА» НА 2022 -2023 Н.Р. ТА ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД
http://kazka.net.ua/web/files/file_62fb93eca9ad6.p...
смт.БОРОДЯНКА
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПЕДКОЛЕКТИВУ
НА 2022 -2023 Н. Р.
1. Формування у дошкільників навичок безпечної життєдіяльності, свідомого ставлення до питань особистої безпеки – пріоритетне завдання сьогодення.
2.Вихованняпатріотичних почуттів у дітей – невід’ємна складоваосвітнього процесу.
3. Створення в дошкільному закладі позитивного, динамічного освітнього простору для оптимізації творчого потенціалу дітей.
Науково – методична проблема
Модернізація змісту та структури методичної роботи, спрямованої на розвиток творчого потенціалу та удосконалення професійної компетентності педагога в умовах реформування освіти
РОЗДІЛ2.
МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ
1.Направити на курси підвищення кваліфікації у 2022– 2023 н. р.:
№ з/ч | Прізвище, ім’я, по - батькові | Посада | Кваліф. категорія | Термін курсів, форма навчання |
1 | Поплавська Тетяна Іванівна | Асистент вихователя | «-«-«-«-« | Дистанційна |
2 | Юденко Наталія Дмитрівна | Асистент вихователя | «спеціаліст» | Дистанційна |
3 | Беденко Ніна Олександрівна | Вихователь | «спеціаліст» | Очно – заочна |
2.Атестувати у 2022 – 2023 н. р.:
№ з/ч | Прізвище, ім’я, по - батькові | Посада | На яку категорію атестується |
1 | Тесленко Тетяна Миколаївна | Вихователь- методист | Відповідність раніше присвоєній вищійкваліфікаційній категорії |
2 | Сурженко Юлія Станіслова | Вихователь | Присвоєння I кваліфік. категорії |
3 | Голяка Катерина Василівна | Вихователь | Відповідність раніше присвоєнійкваліфікац. категорії«спеціаліст» |
4 | Іваненко Тетяна Георгіївна | Вихователь | Відповідність раніше присвоєній кваліфік. категорії «спеціаліст» |
5 | Звєрєва Ніна Миколаївна | Вихователь | Відповідність раніше присвоєній квал. категорії «спеціаліст» |
6 | Закусило Валентина Василівна | Вихователь | Відповідність раніше присвоєній кваліфікаційнійкатегорії «спеціаліст» |
3 | Обговорити з педагогами тематику з самоосвіти. Надати допомогу у написанні планів з самоосвіти. | До15.09 2022 р. |
4 | Здійснювати контроль за самоосвітою педагогів. | Періодично |
5 | Проводити вивчення та оцінювання роботи педагогів, які підлягають атестації. | Згідно плану атестаційної роботи |
6 | Проводити групові та індивідуальні консультації. | Згідно плану та при потребі |
7 | Провести семінари,семінари – практикуми, інші сплановані форми роботи з педагогами. | Згідно плану |
8 | Забезпечити участь педагогів у роботі педагогічних студій. | Протягом року |
9 | Проводити тематичні методичні години та методгодини з поточних питань. | 1 - 2 рази на місяць |
10 | Забезпечити проведення внутрішньосадових методичних формувань. | Згідно плану |
11 | Визначитись з тематикою та датою проведення відкритих внутрішньосадових заходів. | До 20.09.22 р. |
12 | Забезпечити проведенняколективного перегляду занять . | Протягом року |
13 | Впроваджувати різні форми методичної роботи, в тому числі інноваційні: майстер – класи, ділові, інтерактивніігри, тренінгитощо. | Протягом року |
14 | Здійснювати інформаційне забезпечення через огляди періодики, методичний бюлетень, методичні години. | Протягом року періодично |
15 | Спланувати різні форми роботи до кожного засіданняпедагогічної ради (консультації, колективний перегляд, семінари, конкурси, виставки, презентації і т.д.) | Згідно плану проведення педрад |
16 | Внести корективи у перспективний план атестації та курсової перепідготовки педагогічних працівників. | До 10.09.22 р. |
17 | Сприяти впровадженню в роботу закладу освіту для сталого розвитку. | Протягом навчального року |
18 | Провести тематичне, комплексне та персональне вивчення роботи педагогів в ході підготовки до педрад та під час атестаційного періоду. | Згідно плану контролю |
19 | Оформити інформаційний стенд з метою ознайомлення педагогів з нормативними документами, методичними рекомендаціями, передовим педагогічним досвідом тощо. | Протягом вересня |
20 | Сприяти використанню педагогами інновацій в дошкіллі, зокрема: різних видів арт- терапій, проектної діяльності, сучасних методів та підходів у мовленнєвому та інтелектуальному розвитку, ТРВЗ, ейдетичних вправ і т.д | Протягом року |